Sunday 25 March 2012

Perfect Sunday - Um Domingo Perfeito.

Let me be a bit more personal with you today and share some pictures of what is a perfect Sunday to me. Spending time with my Family, my amazing dear hubby and my adorable cute son, having a delicious fish meal by the beach and tons of magazines! Is just the most perfect Sunday to me. Let me just add the best champanhe sangria ever in that list... Have a nice week!

***

Permitam-me ser um pouco mais pessoal e mostrar algumas fotos daquilo a que eu chamo um Domingo perfeito como o de hoje. Um dia de sol de Inverno, numa praia deserta com o meu querido e o meu adorável filhote, um delicioso almoço em frente ao mar e pilhas de revistas de decoração!...é tudo o que eu chamo de um Domingo perfeito...deixem-me só acrescentar a melhor sangria do mundo a esta lista!








We have to thank God for the Good things we have in life.

***

Em dias como este devemos agradecer as coisas boas que a vida nos proporciona.

Até Amanhã
Ana Antunes

(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)