Saturday 7 December 2013

Get Inspired By The Orchid Look * Inspire-se Nos Tons Orquídea


Today someone  posted a comment on my blog saying; "I feel that the color of the year 2014 it's really your thing!..." Ohhh yes ma'am! It's true. I guess it is my thing!

Although I was all happy with the idea of Dazzling Blue for the color of the year 2014 I think I'm over the shock allready, and it is a fact that these shades are my thing, because who knows me a little has definetly seen them in several of my projects.
 
Today at the store I also found so many options for orchid shades lovers. Love the mix of orchids with purple blackberries ... and splashes of blue, of course! Here are some ideas.

***

A propósito do meu último post comentava uma seguidora do Blog que dizia assim; "Sinto que esta cor do ano é mesmo a sua 'praia'..." Pois eu acho que é verdade, sim senhora!...

Embora estivesse toda contentinha, a achar que a cor do ano era o Dazzling Blue, umas horas depois do embate, acho que já estou refeita do choque, e é uma verdade que estes tons são a minha praia! Quem conhece um pouco do meu portfolio já o viu em vários trabalhos meus, na minha casa... e até na minha loja constatei que temos muitos objectos nestes tons!

Adoro a mistura dos orquídeas com lilás, amoras... e salpicos de azul água, claro! Aqui ficam algumas sugestões da LojaQuerido.


From my Portfolio

***

Do meu Portfolio 






 
















Parece que a Vera tinha razão, há muita orquídea na minha vida!!!

Até Amanhã

Ana Antunes
(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)