Thursday 15 December 2011

Christmas Inspirations - Gold and silver

This is a crazy working week for me, hence my absence from the blog in the last two days ... Two whole houses, one bedroom suite and one living-room to install before Christmas. A special project to prepare for the tv show due in the first week of January. My son's School Christmas Party , a pre-Christmas dinner at home for 10 people, quite a few e.mails and interviews waiting for a reply ... Uffffff.

I'll survive happy because I do what I love but anyway I was happy to realyse, from my last post, that you all do like to mix gold and silver! I do too.

I call them the interior design jewels. Here are some examples of this glamorous mix.

***
Esta é uma semana de trabalho de loucos para mim, daí a minha ausência no blogue nos últimos 2 dias... Duas casas inteiras para montar, 1 suite e 1 sala, um programa especial do Querido para gravar logo no início de janeiro, mais a festa de Natal do meu filho, um jantar de pré-Natal cá em casa para 10 pessoas, uma consulta de homestyling, e umas quantas entrevistas e mails à espera de resposta... Uffffff.

Cansada mas feliz pois faço o que adoro fazer mas vamos ao que interessa; fiquei muito contente, por ter percebido que do meu último post toda a gente gosta de misturar o dourado e o prateado, algo impensável nas nossas cabeças, há uns anos atrás.

Eu costumo chamar-lhes as jóias da decoração. Aqui ficam alguns exemplos desta mistura cheia de glamour.









And they look so gorgeous mixed with white...

***
E ficam lindos misturados com branco também...








Até Amanhã

Ana Antunes


Photo credits; pinmarklet, living etc, sia.com, elle decor