Tuesday 6 December 2011

My Trellis Obsession

Hello to everybody! I've been so busy I can barely sleep... or blog! But you know that even very late at night (sometimes at 2 in the morning), gratitude makes me sit down and make this that time of the day just for me and all the people that visit me everyday. I realize now that this blog is like my diary or my shrink not to go insane! 

And this is what I would have told my shrink... "Today a friend told me I do really have a serious case of Trellis Obsession! Does this have a cure?!!

***
Olá a Todos! Tenho andado tão ocupada que mal tenho tempo para dormir... ou para o blog! Mas vocês sabem que mesmo às 2 da manhã, a minha gratidão para com todos, obriga-me a sentar-me em frente ao computador e fazer deste um momento só para mim e todos os que me visitam diariamente. Percebo agora que este blog é como meu diário ou uma espécie de ida ao psiquiatra para desabafar e não enlouquecer!

E se estivesse no psiquiatra hoje teria de lhe dizer; "Hoje um amigo decorador disse-me que de facto tenho um caso sério de Trelis Obsessão! Será que isto tem cura?!!

my office reception - 2009
my work - 'art deco' living room for the show - trellis panels and wallpaper - 2011

my work - Quinta do Lago Summer house - trellis dividers - 2010

my work - 'Happy House' for the show - trellis shelves - 2011

my work - factory cafeteria 'Central' for the tv show - 2009
my dinning room for Christmas - trellis wallpaper, chairs, blue fabric...
Okay... this is serious head problem...isn't it?
Some more examples, not mine but gorgeous!...

***

Okay... isto é um problema sério de cabeça... não é?
Mais alguns exemplos, não meus mas lindos!...

House Beautiful

Viceroy Hotel - Kelly Wearstler

Trina Turk store Miami - Jonathan Adler

Trina Turk Store Palm Beach - Jonathan Adler

Louis Vuitton Store

David Collins

Hotel Ideal - Ana Cordeiro

Cristina Jorge de Carvalho
I love them all.

*** 

Adoro todas.
Até amanhã

Ana Antunes