Wednesday 28 December 2011

Warm your house this season. Lanterns are the best option.

For those of you who don't know me from the Tv show I do say many times how I am an adept of lanterns. I like them because 1. It's a most secure way to have lighted candles in a house. 2. Because it is an object that has a very versatile decorative function. These are some of my favorites.

***

Acho que já me ouviram dizer várias vezes o quanto eu sou adepta das lanternas. Gosto porque é uma forma de ter velas acesas de uma forma mais segura e porque é um objecto que tem uma função decorativa muito versátil. Estas são algumas da minhas favoritas.




Homestyling/Querido Showroom


Arboretto


west elm


west elm


Homestyling/Querido Showroom




Casa


Zarahome

Ikea



Zarahome

Warm your house this season.
Light a candle and pray for a good year.
***
Aqueça a sua casa nesta época festiva.
Acenda uma vela e reze por um melhor 2012.


Até Amanhã
Ana Antunes