Tuesday 7 May 2013

Living Outside * Viver Lá Fora

Today I woke up dreaming! I Want a Pool House just like this! ... and I can even have it without the 'pool'! What a wonderful spot for a nice afternoon lying down reading a book, with a strawberry caipirosca or a champagne and berries sangria (my husband does those so well!) Ahahah! Feels good to dream doesn't it?!

Anyway, some blogfriends asked me for garden/outside inspirations and when I open my favorites folder, this was my number one image! It's a nice timing request, because this week we recorded the first outside area on the Show! We only do 4/5 Gardens each series of the Show but we do love those!

***

Hoje acordei prá'qui virada! Quero uma Pool House como esta!... e pode ser mesmo sem 'pool'! Em português, um 'Apoio de Piscina' ou um canto maravilhoso, para uma bela tarde deitada a ler um livro, com uma caipirosca de morango ou uma sangria de champanhe e frutos silvestres (que o meu marido faz tão bem!) ahahah! Faz tão bem sonhar! 

Enfim, pediram-me inspirações de jardim e quando eu abri a minha pasta de favoritos, esta era a numero um! Vem mesmo a propósito, porque esta semana gravamos o primeiro jardim da série #21 do Querido! Fazemos apenas 4/5 por série mas nós adoramos!










Adoro esta última onde nada dá com nada, tem um ar perfeitamente improvisado,
 mas que no geral parece tão cool e eclética! 


Até Amanhã

Ana Antunes
(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)


Image sources ; Pinterest, elle decor