Sunday 18 March 2012

Sunday...SPA Day

Nothing better than an afternoon at the spa after a week working 12 hours a day! Was in need of such a program so that when a dear friend called me today to arrange for my birthday present (a one-hour massage in a spa) I could not believe it! It was the best gift I could have been given and in a such a wonderful place like this one! Thaaaank Youuu!


***

Nada melhor que uma tarde no SPA, depois de uma semana a trabalhar 12 horas por dia!! Estava a precisar tanto de um programa destes que, quando uma querida amiga me ligou a combinar para hoje o meu presente de aniversário (uma massagem de uma hora num SPA maravilhoso) eu nem queria acreditar! Foi o melhor presente que me podiam ter dado e num sítio maravilhoso como este! Obrigadaaaaaa!










 Espero que tenham tido um bom fim-de-semana.


Até Amanhã
Ana Antunes

(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)