Wednesday 30 January 2013

From My Current Obsession Folder - Pastel pink

I think you know me well enough already to know I have a pastel shades obsession specially opal blue and ballerina pink! All girls love a little pink! Some of these images are from my current obsessions folder! 

***

Eu acho que já me conhecem o suficiente para saberem da minha predilecção por tons pastel. Especialmente por opal blue e rosa bailarina. Todas as meninas gostam da sua dose de rosa, não é verdade? Algumas destas imagens são da minha pasta das 'Obsessões do momento'.









 This pink headboard, just kills me!... and the wallpaper, and the chair...

***
Esta cabeceira em capitonet rosa, mata-me!... e o papel de parede, e a cadeira...

Até Amanhã

Ana Antunes
(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)