Thursday 17 January 2013

Room for the day - 'The Palace Kitchen'


I'm off to Paris for the weekend and to decorator's Disneyland, Maison et Objet. So today I have to leave you with my short post version 'Room For The Day'.

I've had this image in my favorites folder for a very long time. I love it! Makes me feel like princess-cook! It could very well be a open plan kitchen in Paris. I really don't know. It's absolutely amazing isn't it?!

***

Estou de partida para Paris para a Disneyland dos decoradores!! ;)) a Feira Internacional de decoração em Paris a Maison et Objet. 

Hoje tenho de vos deixar com a minha versão curta de post o 'Room For The Day'. Tenho esta imagem na minha pasta dos favoritos há muito tempo e cada vez que olho para ela imagino-me uma princesa-cozinheira nesta cozinha palácio!! ahahahah. Poderia perfeitamente ser uma cozinha, numa casa em Paris. Honestamente não sei, porque a tenho há muito tempo mas é maravilhosa, não acham?!


I'll keep you posted about the fair.

***

Vou dando notícias nos próximos dias.


Até Amanhã

Ana Antunes
(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)